سفارش تبلیغ
صبا ویژن

TikTok به والدین کنترل بیشتری بر حسابها میدهد.

 "FamilyPairing" به والدین اجازه می‌دهد تا محتوا را مسدود کنند و زمان نمایش را محدود کنند.

 

TikTok به تازگی 5.7 میلیون دلار برای نقض قانون حریم خصوصی کودک به مبلغ 5 میلیون دلار جریمه شده‌است و برای قرار دادن کودکان در معرض خطر شکارچیان مورد انتقاد قرار گرفته‌است. این شرکت در حال حاضر تلاش می‌کند تا به والدین کنترل بیشتری بر حریم خصوصی و امنیت کودکان خود با یک ویژگی به نام Pairing بدهد. این امر به والدین اجازه می‌دهد که مستقیما به حساب‌های فرزندانشان متصل شوند و پیام‌های مستقیم را از راه دور غیرفعال کنند، محدودیت‌های زمانی را تنظیم کنند و "محتوای محدود" را فعال کنند.

 

در اوایل سال جاری، TikTok "مد ایمنی خانواده" را معرفی کرد که به والدین اجازه داد تا کنترل‌های مشابه را راه‌اندازی کنند. با این حال، این ویژگی نیاز به دسترسی مستقیم به تلفن کودک دارد، هر چند که این کنترل‌ها می‌توانند توسط یک passcode محافظت شوند.

 

حالا، زمانی که حساب شما با تلفن فرزندتان مرتبط است، می‌توانید همه آن‌ها را از راه دور تنظیم کنید. این شامل مشخص کردن این که چقدر کودکان شما می‌توانند هر روز در TikTok هزینه کنند، که آن‌ها می‌توانند ببینند (از جمله توانایی محدود کردن فیلم‌های حساس به سن)، و چه کسی می‌تواند پیام‌ها را به حساب بفرستد.

 

کودکان شما باید با the موافقت کنند، و شما باید کد QR را در بخش اطلاعات صحیح دیجیتال بررسی کنید. کودکان شما می‌توانند این ویژگی را غیرفعال کنند، اما وقتی این اتفاق می‌افتد، یک اعلان دریافت خواهید کرد و اگر نیاز باشد، می‌توانید حساب‌های لینک را از راه دور متصل کنید. TikTok همچنین با از کار انداختن پیام‌های مستقیم برای همه کاربران زیر 16 سال، مساله حریم خصوصی را مورد خطاب قرار داد.

 

جان کلارک، رئیس مرکز ملی کودکان مفقوده و بهره‌برداری‌شده، گفت: " ما معتقدیم که این تلاش‌ها گامی مهم در کمک به خانواده‌ها برای هدایت ایمن جهان آنلاین هستند."