سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل برنامه هایی را که با اشتراک فریبکارانه عرضه از فروشگاه نمای

شما نباید برای سرویسی که نمی‌خواهید آن‌ها را فریب دهید.

 

گوگل در حال ملحق شدن به اپل در نیاز به صداقت با اشتراک برنامه است. یک سیاست جدید پخش گوگل، برنامه‌هایی را ممنوع می‌کند که از زبان یا تصاویر فریبنده استفاده می‌کنند تا شما را به اشتراک بگذارند. هم اکنون برنامه‌های کاربردی باید در مورد هزینه، دفعات و شرایط، از جمله این که آیا نوسازی اتوماتیک وجود خواهد داشت یا خیر، روشن باشند. همچنین باید ویژگی‌هایی را که می‌توانید بدون اشتراک از آن‌ها استفاده کنید را مشخص کنید و توضیح دهید که چگونه قبل از پایان دوره آزاد، خدمات را کنسل کنید.

 

این شرکت رویکرد فروشگاه نمایش برای اشتراک را بهبود بخشیده‌است. در حال حاضر، قبل از محاکمه شما یک یادآور ایمیل دریافت خواهید کرد، همچنین برای هر برنامه‌ای که 3، 6 یا 12 ماه طول بکشد. چک در حال حاضر شفاف‌تر می‌باشد و اگر یک app را با اشتراک فعال حذف کنید به شما هشدار داده خواهد شد.

 

در حالی که گوگل می‌گوید این به معنای این است که سازندگان برنامه، "مشترکان متعهد بیشتری" که برای باز پرداخت حاضر نیستند را ایجاد کنند، این یک هشدار بسیار زیرکانه به scammers و سایرین با استفاده از پیشنهادها گمراه‌کننده است. استفاده از افرادی که فراموش می‌کنند خدمات را لغو کنند، باید سخت‌تر باشد، نه اینکه به شما فشار وارد کنید تا برای خدماتی که نیاز ندارید را امضا کنید.